Σελίδες

Αναγνώστες

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Νέα Διαχείριση Ιστολογίου




ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,
Είμαι ο Ανδρόνικος, και ευχαριστώ για την παραχώρηση του ιστολογίου αυτού από την ομάδα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ .
Μπαίνω και εγώ γοητευμένος με το μέσο αυτό , στην κοινωνική δυκτίωση της μπλογκόσφαιρας όπως την αποκαλείτε .
Εκτιμώ τον κόπο στησίματος που έκανε ο φίλος μου ο Ιssallos και ομόρφυνε  αυτό το blog με τα γραφικά του, διότι τυνχάνει να είμαι παντελώς άσχετος απο αυτά και θα τα κρατήσω όπως έχουν, αφού το θέμα τους εκφράζει και εμένα τον ίδιο αλλά και την θεματολογία αυτού του blog που τώρα ξεκινά την διαδρομή του.
Στο μέλλον θα μπορείτε να παρακολουθήσετε απο εδώ , θέματα σχετικά με την ελληνική γραμματεία,
και θα μπορέσω να κάνω και την δίκη μου παρουσίαση διηγημάτων ενός φανταστικού κόσμου που συχνά ζώ μαζί του και επισκέπτομαι , γράφοντας για αυτόν σαν αποφόρτιση απο την καθημερινή μου απασχόληση για τον επιούσιο.
Το σύνηθες , μου εξήγησαν, είναι πως με αυτή την ανάρτηση θα ενημερωθείτε όλοι όσοι είστε εγγεγραμμένοι σ΄αυτό το ιστολόγιο. Με αυτό τον τρόπο θα αποσαφηνιστεί και η νέα λειτουργία του .
κι αν θέλετε συνεχίζετε να το παρακολουθήτε. 
Πρέπει να καταφέρω να εγγραφτώ και στα δικά σας, μόλις καταλάβω πως λειτουργεί όλο αυτό.
Ευχαριστώ πολύ την ομάδα ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ και το φόρουμ του Issallos για την βοήθεια.
με εκτίμηση
*Ανδρόνικος*



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου